Mitä löytyi mediamissiossa?

Missiokirjasta on tullut paljon positiivista palautetta. Jotkut ovat sen sijaan kokeneet, että Se löytyi -mainoksista ei ole käynyt riittävän selvästi ilmi, mihin ne liittyvät. ”Niiden tehtävänä oli herättää mielenkiinto, ohjata lukemaan kirjaa tai katsomaan videoita. Ajatus oli, ettei tyrmätä heti niitä, joilla on allergia hengellisiin asioihin. Stooritkin kirjoitettiin siten, että lähdetään liikkeelle ihmisen tarpeesta. Vasta myöhemmin kerrotaan, mikä oli vastaus ja miten se löytyi.” missiokoordinaattori Onni Haapala sanoo.Kuva: Maija Latvala

Missiokoordinaattori Onni Haapala pitää Kristittyjen vahvistunutta yhteyttä, evankeliointi-intoa ja rukouksen lisääntymistä hiljattain päättyneen Se löytyi -mission tärkeimpinä hedelminä.

Tämä sisältö on tarkoitettu vain tilaajille.

Jos olet jo lehden tilaaja, kirjaudu sisään.

Jos et vielä ole lehden tilaaja, tilaa lehti.

Missiokoordinaattori Onni Haapala pitää Kristittyjen vahvistunutta yhteyttä, evankeliointi-intoa ja rukouksen lisääntymistä hiljattain päättyneen Se löytyi -mission tärkeimpinä hedelminä.

Tämä sisältö on tarkoitettu vain tilaajille.

Jos olet jo lehden tilaaja, kirjaudu sisään.

Jos et vielä ole lehden tilaaja, tilaa lehti.

JAA ARTIKKELI:

Aiheeseen liittyvää

Luetuimmat

Uusimmat

MAINOS
MAINOS